Onze reden

Binnen 25 werkdagen invulling geven aan jouw sales vacature(s), met de beste sales professionals; inside sales, account managers, sales managers of commercieel directeuren.

Wat je krijgt

  • Selectie van 3 kandidaten
  • In 25 werkdagen
  • Kwaliteitsgarantie
  • Invulgarantie

Onze werkwijze

  • Jij vertelt wat je zoekt
  • Wij gaan actief werven, screenen en testen
  • Binnen 25 dagen maak je kennis met drie sales professionals
  • Wij staan je tijdens de gesprekken met raad en daad bij
  • Samen vieren we dat de vacature is ingevuld!

De belofte

Kwaliteitsgarantie; we beloven de beste salesprofessionals en daarom geven we zes maanden garantie. Nemen jullie afscheid of stapt de kandidaat op? Dan starten we kosteloos opnieuw met werven.

Invulgarantie; in de afgelopen 24 maanden gaven we invulling aan 98% van de opdrachten. Krijg je van ons geen passende kandidaten? Dan betaal je niets.

Onze Diensten

Sales Recruitment consultancy

Meest gekozen
  • U betrekt kennis én recruitmentcapaciteit (zie proces hierboven)
  • U krijgt garantie op kwaliteit en garantie dat we de vacature ingevuld krijgen
Op basis van uurtarief

Werving & Selectie

Sales binnen- buitendienst en management

  • U legt de focus puur op het werven en selecteren van de juiste sales professional voor een specifieke vacature
  • U krijgt een selectie van 2-3 passende kandidaten
  • Kandidaten uit ons unieke eigen netwerk (17.000 salesprofessionals)
  • Altijd face2face gesproken.
  • Optioneel SalesCompass assessment
Werving & Selectie fee

Plan een afspraak

Voor wie eerst wil kennismaken

Vrijblijvend

Het proces

1. Inventarisatie

2. Advies

3. Opstellen functieprofiel

4. Actief werven

5. Selectie gesprekken

6. Onboarding

7. Begeleiding & evaluatie

Sales écht succesvol maken in je organisatie, dat is waar wij bij helpen. Door echt goed te begrijpen wat een organisatie bijzonder maakt kun je pas bepalen welke mensen daar bij passen. Wat hebben deze professionals nodig om tot hun volle potentie te komen?. U huurt ons in om tot dit inzicht te komen en we geven de kaders die nodig zijn om het ultieme doel te bereiken. Hoe ziet dit proces er uit?

–       Door een inventarisatie grondig aan te pakken. Welke mensen bepalen het succes van de organisatie? Maar waarom ging het ook wel eens mis?  Welke processen zijn er al beschreven en is dit bekend bij iedereen?
–       Dit inzicht levert een spiegel op. Met een frisse blik van buitenaf. Advies over wat er goed gaat en waar de verbeteringen liggen. Wij kunnen dit toetsen aan de vele organisaties waar wij onze indrukken hebben op kunnen doen.
–       Waar ligt dan de recruitmentbehoefte? Hoe realistisch is het dat deze persoon gevonden gaat worden? Hiervoor stellen we samen het functieprofiel op. Ook dat er na publicatie rekening wordt gehouden met de (online) vindbaarheid.
–       Middels een marktanalyse (eigen database én online databases als LinkedIN) komen we tot een 50-100 geschikte profielen. Wij gaan hiermee actief aan de slag om de beste mensen te interesseren voor de propositie van onze opdrachtgever. We werven daarmee tot 10 mensen die we persoonlijk uitnodigen voor een interview. Middels het doornemen van de competenties maar vooral waar iemand ambities liggen en waar iemand echt blij van wordt denken wij de juiste selectie te kunnen maken. Onze partner BrainCompass begeleidt in dit traject voor extra inzicht in de professionele mindset en energiebronnen van de professional.
We begeleiden ook desgewenst in de gesprekken bij onze opdrachtgever aan tafel. Onderschat niet het wervende karakter van dit gesprek en de kracht van samen evalueren.
–       Als de handtekening van de nieuwe werknemer staat is het belangrijk om wederzijdse verwachtingen en afspraken te creëren. De onboarding goed doen is de basis voor het vrijspelen van iemands volle potentie en dat de beste bijdrage geleverd wordt aan uw organisatie.
–       Wij geloven in onze kwaliteiten en durven daarvoor ook een garantie af te geven. Voorwaarde is dan wel dat wij betrokken blijven in het proces na de handtekening. Op die manier geven we begeleiding aan het borgen van de gemaakte afspraken en zijn we een neutrale partij om te ondersteunen bij dit proces. Evaluatie van dit proces geeft voeding tot bijsturing.

Onze consultancydienst biedt ondersteuning bij dit volledige proces. U huurt ons in en de investering is gebaseerd op de daadwerkelijk gewerkte uren. Wij willen voorkomen dat een vooruitzicht op een plaatsingsfee onze blik vertroebeld op écht de juiste oplossing voor uw organisatie.

Zij hebben de keuze al gemaakt

Mercedes Benz Nederland

Stefan Smale

Referit

Frans Koster, Algemeen Directeur.